《思考創業》第二期 我的理想職業…呀,唔係,公司先岩!

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/486265_258940277565667_12771776_n.jpg

「思考創業」

一本以「思考創業」為題材的微雜誌。
第二期 十二月號 將會於明天開始免費派發。

今期主題: 我的理想職業…呀,唔係,公司先岩!
今期我們紀錄1,111位大專生的理想公司,總結出254種的公司。
唔知道大家的理想公司又是什麼呢?

相信大家讀書既時候,一定會作過一篇類似「我的志願」的文章。大家寫的「志願」不外乎老師,醫生、律師、警察、消防員之類的「工作」…大家彷彿已潛意識地將某樣「職業」變成自己的志願了。
但 大家有無諗過自己的理想「公司」呢?

希望大家喜歡我們的創作。

我們明天會在APM對出的行人天橋派發 早上8.30-10.30
後天會在紅磡火車站對出行人天橋派發 早上10.00-12.00

除了人手派發外,我們的微雜誌仲會係以下的地方免費取閱的!
由於人手有限,我地會陸續增加唔同派發點,方便大家取閱呀!

城市大學宿舍門口(Hall 1,2,6&8)
珠海書院(Campus內)
嶺南書院(Campus內)
Kubrick Apm
Kubrick 油麻地店
HKID Gallery各門市:
K11店
The One店
APM店
MegaBox店
Tsuen Wan Plaza店
油塘大本營店

當然,如果有朋友想拎Softcopy,都可以Inbox我地,我地會盡快經Email比大家呀!

Tags:

Leave a Reply

